.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تقدیر خانواده شهیدان فتح اللهی از همدردی اقشار مختلف

در پی عروج ملکوتی حاج رجبعلی فتح اللهی پدر بزرگوار شهیدان حاج جلال – حاج مصطفی و حاج مجتبی فتح اللهی و حضور گسترده مسئولین و مردم قدرشناس به آرمان شهدا ، بیانیه قدردانی از سوی بیت این شهید صادر گردید.که متن آن بشرح زیر می باشد.

پدر واژه مقدس آسمانی و دایره المعارف بزرگ و جامع از خوبیها زیباییها ، ایثار و از خودگذشتگی است و عطر روح انگیز یاس سپیدش همواره در فضای خانه و در دل و جان ما جاری است .

یادمان است از هیچ فرصتی برای ابراز مهر ورزی دریغ نکنیم . آفرین به همه کسانی که با ابراز همدردی وبا حضور چند لحظه ای ، عشقشان را به ما هدیه دادند ویادمان است آن لحظه ای که با حضورتان تسلای لحظه های درد و تنهایی و مرهم جراحات قلبی مان شدید.

بدون شک حضور حماسی امت سرافراز و سربلند شهرستان ساری در آن شرایط نامساعد جوی در – راهپیمایی 22 بهمن برگ زرین دیگری در دفتر انقلاب اسلامی به ثبت رسانده است امتی که بعد از ظهر همان روز با شرکت درمراسم تشییع و تدفین ابوالشهدا حاج رجبعلی فتح اللهی برتداوم راه شهیدان تاکید کردند . این بیت ضمن سپاسگزاری از زحمات مسوولان و مردم درمراسم تشییع و تدفین پدر بزرگوار شهیدان حاج جلال – حاج مصطفی و حاج مجتبی فتح اللهی به ویژه از جوانان روستای سید اباد مراتب قدردانی خود را از زحمات بنیاد شهید و امور ایثار گران و دانشگاه علوم پزشکی مازندران در دوران نقاهت اعلام می دارد همچنین بدون هیچ تردیدی عیادت مکرر حضرت ایت ا000 طبرسی نماینده محترم ولی فقیه در استان و ایت الله نظری و همچنین مهندس طاهایی استاندار محترم مازندران در دوران بیماری آن عزیز سفر کرده و شرکت درمراسم قوت قلب و تسلای خاطری برای بیت فراهم کرد .

همچنین ضمن قدردانی از معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران و فرماندار شهرستان ساری و نیروی انتظامی استان که برای برگزاری باشکوه مراسم تشییع و تدفین همکاری داشته اند از مدیران صداو سیمای مرکز استان و رسانه ملی نیز که به حق اطلاع رسانی شایسته ای برای امت شهید پرور داشتند تقدیر می شود . امید است انشاء الله زحمات و عملکرد خالصانه همه ما جهت ادامه راه شهیدان باقیات و الصالحات منظور گردد .


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.087 seconds.